איפה הייתי ומה עשיתי

ורד אמיר
0 תגובה

מתרגשת להתחיל היום בפינה חדשה כאן אצלי בבלוג – איפה הייתי ומה עשיתי – פינת ההמלצות שלי.

אז אתם כבר מכירים את ההשטאג שלי #דבר אחד ביום שאת אוהבת. זה השטאג שבעצם מרכז את כל מה שאני מרגישה וחווה מאז שפגשתי את האני הבוגר שלי. בהתחלה אמרו לי בהתרסה – את אוהבת את עצמך, היום אומרים לי באהבה איזה יופי שאת אוהבת את עצמך. וככה לאורך קריירה בצבא, לימוד שני תארים באוניברסיטה, גידול ילדים, משפחה והחיים – הקפדתי לעצור מידי פעם ולעשות דבר אחד ביום שאני אוהבת.

גם בתקופות הלחוצות ביותר, בין משימות ודיונים וילדים חולים, הייתי עוצרת רגע לנשום, לוקחת קפה הפוך לדרך ומתכננת את היום הבא. עם השנים "דבר אחד ביום שאת אוהבת" , הפך להיות חלק מחיי ואני מנסה ליישם את התובנה הזו כל יום בדברים ממש קטנים עד גדולים. וכך מידי חודש, כשאני מביטה לאחור – אני מזהה מה אהבתי ואשמור ולאן לא ממש נראה לי שאחזור.

החלטתי לשתף אתכן בחלק מהדברים שאני פוגשת, עושה, חווה והיו מוצלחים ביותר ואני ממליצה לכן גם לנסות. ההמלצות שלי כמובן סובייקטיביות ואינן מטעם גורם זה או אחר. אבל כשאני נהנית ואתן שואלות ומתעניינות למה לא לשתף גם אתכן?

אז הנה הפוסט הראשון במדור החדש שלי בו כל חודש אספר לכן איפה הייתי ומה עשיתי בפינת המלצות משלי:

ינואר 2020

סדנת תכשיטים בהנחיית רחלי דרור, אמנית ומעצבת תכשיטים:
ככה בחרנו לחגוג יום הולדת 60 לחברה. נפגשנו אצל רחלי בבני ציון ויחד ישבנו ליצור כל אחת את התכשיט שלה, בסגנון האהוב עליה – בהנחיה מקצועית, נעימה ובאווירה נהדרת. עוד שבוע קודם רחלי שולחת עמוד השראה והפנייה לפינטרס ולעמוד שלה ואת כבר יכולה להתחיל לדמיין ולפנטז על מה את רוצה- ובסדנא הפנטזיה הופכת למציאות.

vered amir 241vered amir 243

צילומי משפחה עם הצלמת המוכשרת אורטל אקרמן:
כשחשבתי על מתנה מקורית לרועי ונטע והילדים החלטתי לתת להם כמתנה בוקר צילומי משפחה עם אורטל המוכשרת שהיא בלוגרית, צלמת הריון, אימהות ומשפחה. את אורטל הכרתי בקורס משותף וכשראיתי את תוצרי הצילום שלה התעלפתי, וכשהתאוששתי – החלטתי שגם אני רוצה. מתנה הכי יפה של סבתא לפסח, חשבתן על זה? הנה בתמונה הנסיכים שלי בסביבה הנוחה שלהם.

vered amir 245vered amir 244

שיעור ריקודי בטן אצל רויטל לשמן:
רויטל היא רקדנית ומורה מוסמכת למחול מזרחי. מייסדת ומנהלת את סטודיו ג’אוולה- שזה עגולה בערבית כי לדבריה, כל אישה היא עגולה – בגוף ובנפש בלי קשר לגזרה. אישה היא מכילה ורכה ומתחברת לעולם העגול שלנו – כבר התעלפתי. אז חברות שלי הפתיעו אותי בבוקר יום ההולדת וביחד נסענו ליהוד. שם יש לרויטל סטודיו שהוא מרחב נשי למחול ותנועה עבור נשים כמונו שרוצות לרקוד, לחיות. רויטל קידמה את פנינו בחיוך רחב ששמור רק למי שאוהבת ממש ממש את מה שהיא עושה קפה וסקירה על הריקוד המזרחי וגלגוליו ( הידעתן שרקדניות הבטן הובאו לפריז לראשונה  בשנת 1878 ע"י נפוליאון כחלק מיריד שהיה שם שבו נחנך גם מגדל אייפל..? ) ואז – התחילה החוויה. עפנו מהנאה, מהתנועה, מהמוסיקה מהאוירה. הבטחתי לעצמי לחזור!

vered amir 240vered amir 247

אז עד כאן ינואר שהיה ופברואר כבר עם חוויות נהדרות חדשות. אם אהבתן והתחברתן ומתכוונות לנסות – כתבו לי. ואם תנסו ספרו איפה קיבלתן את ההמלצה, כי לפרגן זה תמיד טוב לנשמה ולפרגן לנשים זה הכח!

אוהבת אתכן
ורד

Related Posts

השאירי תגובה