שמלה – המרעננת הרשמית של הקיץ

ורד אמיר
0 תגובה

זה מתחיל בילדה בת שנתיים עם שמלה מסתובבת, וממשיך בשמלת הבת מצווש, שמלת הפרום, שמלת הכלה, שמלת אם הכלה ומשם לסבתא בת 55 עם המון המון שמלות.

שמלות היו מאז ומתמיד הפריט המועדף עלי – כי אין דבר יותר נשי וחגיגי משמלה. נכון שלכל תקופה יש את המאפיינים שלה, הטרנדים, הגזרות והצבעים אבל תמיד עם שמלה אני מרגישה חגיגית – ואת זה אני כותבת למרות שאני גם מחובבות המכנסיים.

אז כמו בכל עונה, פתחתי את הארון, והעונה – היה לי המון זמן .מדדתי את כל השמלות שלי, ממש את כולן – שמלה, שמלה. בדקתי מה אלבש העונה ומה אשאיר לשנים הבאות, הרי טרנדים חוזרים, ואני לא מעבירה או מוסרת הכל אלא ממיינת ומחליטה – להשאיר או להעביר.

וכך כשעונת החתונות, האירוחים והמסיבות (כן, אני אוהבת מסיבות סדרתית – מודה) בפתח,  בכל הזדמנות שיש אני מוצאת סיבה למסיבה, סיבה לשמלה.

vered amir 3060

את העונה פתחתי בחתונה מדהימה של בת של חברה ושמחתי ללבוש שמלה חדשה. (זה היה לפני שהודיעו שלחתונה הבאה לא נלך כבר.. ושיש לחכות לראות שאף אחד שהיה בחתונה לא חיובי – אתן יודעות בבדיקה..)

והרי אתן כבר יודעות שאצלי, כל יום הוא סיבה למסיבה וכל יום הוא סיבה לשמלה מסתובבת או צמודה, צבעונית או שחורה, ארוכה או קצרה – אוהבת להרגיש יפה.

אז בחרתי ללבוש שמלה של GANNI, מותג סקנדינבי שאני אוהבת מאוד וקניתי אותה בוורנר ברמת אביב, בגזרת מעטפת שהיא נשית וזורמת ובצבע חי וקייצי אבל גם קלאסי.

vered amir 3002 vered amir 3003 vered amir 3004

אז מה חדש העונה? כולן יענו ביחד – כתפיים נפוחות, שרוולים תפוחים, קומות… ומה אני אגיד? שכן, גם אני מדדתי כאלה, ואפילו קניתי אחת טרנדית עם שרוולי בלון, אבל בחרתי להציג כאן דווקא את השמלות הנוחות, הזורמות והמחמיאות לי ולנשים שכמותי.

כשבחוץ מזג אוויר קייצי, ומזג האוויר הפנימי גם לוהט, עושה חשק לשמלה מרפרפת ורחוקה מהגוף, בצבעוניות שמחה, בדרך כלל שמלה ארוכה שיש בה שיק ומלא סטייל. שמלה כזאת שכשאני לובשת אותה,אז בדרך כלל גורמת לנשים לפנות אליי ולברר מהיכן היא.. וכן, זה מחמיא לי ואני תמיד משתפת ומספרת וממליצה -ולא מטעם אלא מטעמי.

אני אוהבת את השמלות של סטלה ולורי, וכל עונה מוסיפה אחת לפחות. את השמלה הזו למשל לבשתי כבר לאירוע בוקר של בראנץ' חברות, ולאחה"צ בים 🙂

vered amir 3005 vered amir 3006

הקיץ שדרגתי את הארון שלי במספר פריטים וכמעט כולם – שמלות.

שמלות לבישות, כאלה שאני יכולה ללכת איתן לכל מקום (כמעט כתבתי – וגם לארוז איתי במזוודה,לכל חופשה..)  כאלה שעם סניקרס לבנות הופכות כל שמלה מקלאסית לספורטיבית ושעם סנדלים פתוחים הופכים כל שמלה מספורטיבית לסקסית, ועם מגפיים לבנים בכלל מעיפים לי את הפוני! כן אני אוהבת שמלות קיץ עם מגפיים ולא, לא חם לי יפה לי!

vered amir 3007

לא, לא חם לי יפה לי! מגפיים בקיץ

את השמלה למטה קניתי במחשבה שתהיה השמלה הקיצית שלי. היא שמלת חופש לא במובן של חופשה אלא במובן של שמחה, ואפילו שמרתי לי אותה לאירוע שבינתיים בוטל. הגזרה והצבעים , המיפתח והדיטיילים כמו שהצרפתים יודעים והיא של IRO. יש להם בוטיק בנווה צדק.

vered amir 3010 vered amir 3009 vered amir 3008

כבר הבנתן שאני מעדיפה אותן ארוכות, גם החברה הטובה שלי יודעת. ואת זו שלמטה קיבלתי ממנה כשסידרה את הארון יום לפני שצילמתי, וחשבה שאני אוהב את השמלה שהיא קנתה בעונה שעברה באקלקטיק – והיא צדקה! גזרה מצוינת, זורמת, רחוקה מהגוף, אוורירית ומעודכנת. גם הגלביות מככבות העונה בבית או בחוץ, בגינה וגם כאורחת בחתונת צהריים.
אני לובשת גלביות הרבה שנים, בדרך כלל גלביות מקסי, ארוכות בצבעוניות שקטה  הן מתאימות לכל שעות היום וכמעט לכל מקום. (גם אם בימים הקרובים זה יהיה בעיקר לגינה)

vered amir 3000 vered amir 3012

מקווה שקיבלתן השראה והלכתן למדוד איזו שמלה, וגם אם כמוני קיבלתן הודעה על ביטול חתונה, עדיין שומרות על התשוקה. כתבו לי – איך אתן? מחובבות המכנסיים או השמלות? ושנמצא הרבה סיבות להתלבש.
באהבה
ורד

Related Posts

השאירי תגובה